مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 07:352020-06-22پزشكي

بازگشایی کتابخانه های همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه های عمومی استان همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازگشایی شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه های عمومی استان همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازگشایی شد.

دکتر عاطفه زارعی با بیان اینکه برای استفاده از خدمات کتابخانه های عمومی رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است، اظهار کرد: در حال حاضر امکان استفاده از سالن های مطالعه به صورت محدود فراهم شده است.

وی با بیان اینکه افراد باید گواهی سلامت خود را از سامانه salamat.

gov.

ir دریافت و پرینت و یا عکس آن را به کتابدار ارائه کنند، تصریح کرد: استفاده از ماسک در فضای کتابخانه الزامی است و به طور قطع از ورود افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

زارعی با اشاره به اینکه عضویت در کتابخانه صرفاً از طریق پیش ثبت نام در سامانه مذکور انجام می‎شود، ادامه داد: اعضا فقط از میز و صندلی که توسط کتابدار برای آنها مشخص شده، باید استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ورود به مخزن کتاب ممنوع است، خاطرنشان کرد: افراد می توانند پس از جستجوی کتاب مورد نظر خود در سامانه samanpl.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کتابخانه های همدان

بازگشایی کتابخانه های همدان