مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 07:502020-06-22سياسي

شتابا طرح پیشنهادی استانداری سمنان برای توانمندسازی ایتام ایرانی


اجرای طرح شتابا می تواند ایده ای موثری برای توانمندسازی ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) باشد.

- "شتابا"طرح پیشنهادی استانداری سمنان برای توانمندسازی ایتام ایرانی ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: اجرای طرح شتابا می تواند ایده ای موثری برای توانمندسازی ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) باشد.

علی رضا آشناگر استاندار سمنان و پیشنهاددهنده این طرح، دوم تیر ماه در دیدار با بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با قدردانی از مجموعه اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: مدت ها بود که در این اندیشه بودم تا اقدامی ماندگار برای ایتام و نیازمندان به انجام رسانیم که علاوه بر تاثیرات موثر حمایتی، به عنوان راهکاری در جهت ماندگاری حمایت ها نیز به شمار آید.

وی ادامه داد: کمیته امداد در حال حاضر بیشتر نقش حمایتی و مدد رسانی مالی به ایتام را بر عهده دارد که بی تردید اینگونه حمایت های مالی، نقش بسیار موثری در رفع مشکلات و نیازهای کامل این افراد ایفا نخواهد کرد و لذا لازم است تغییر رویکردی مناسب در جهت توانمند سازی اقشار تحت پوشش این مجموعه به انجام رسد.

آشناگر با تمجید از ورود کمیته امداد به طرح های مولد و تولیدی برای مددجویان خاطرنشان کرد: رویکردهای حمایتی کمیته امداد در موضوع ایتام ، اقدامات مولد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتابا طرح پیشنهادی استانداری سمنان برای توانمندسازی ایتام ایرانی

شتابا طرح پیشنهادی استانداری سمنان برای توانمندسازی ایتام ایرانی