مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 10:102020-06-22سياسي

پروژه تجاری خدماتی مشهدلر در سراب اجرایی می شود


نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قول مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، پروژه تجاری خدماتی مشهدلر سراب و در مساحت 16 هزار مترمربع اجرا شده و طی سه سال به بهره برداری می رسد.

- یوسف داودی در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه و به ویژه مدیرکل این مجموعه در راستای ساماندهی اماکن متبرکه در سطح استان و پیگیری امورات به صورت مستمر بسیار عملکرد درخشانی داشته و از این زحمات قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در دوره مدیریت فعلی شاهد اجرای پروژه های جدید عمرانی در اماکن متبرکه، اجرای پروژه های جدید تجاری خدماتی در سراسر استان و اتمام پروژه های نیمه تمام قبلی هستیم که این امورات نیز جای قدردانی دارد.

رییس مجمع نمایندگان استان اضافه کرد: بر اساس دعوت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز مقرر شد یکی از جلسات آینده مجمع نمایندگان استان در خصوص بررسی مشکلات و مسائل در راستای تسریع در پروژه های اوقاف در آینده ای نزدیک و احتمالا در هفته وقف تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این دیدار اظهار کرد: این دیدار در راستای ارتقای تعامل و همکاری ها گام بسیار موثری است و امیدواریم نتایج خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تجاری خدماتی مشهدلر در سراب اجرایی می شود

پروژه تجاری خدماتی مشهدلر در سراب اجرایی می شود