مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 10:152020-06-22ورزشي

فدراسیون، حمایت از هیئت ها را اولویت خود می داند


رییس فدراسیون ورزش سه گانه تاکید کرد: این فدراسیون، حمایت از هیئت ها را جزو اولویت های خود دانسته و تلاش می کند در حد توان از استان ها حمایت کند.

- ایسنا/زنجان رییس فدراسیون ورزش سه گانه تاکید کرد: این فدراسیون، حمایت از هیئت ها را جزو اولویت های خود دانسته و تلاش می کند در حد توان از استان ها حمایت کند.

مهدی گودرزی ظهر امروز (2 تیر) در مجمع سالیانه هیئت ورزش سه گانه استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از اقدامات این فدراسیون، ارزیابی هیئت های استانی است، گفت: ملاک این ارزیابی ها نیز بر اساس تکالیف قانونی که بر عهده آن ها گذاشته شده است، خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه هیئت های استانی باید به تکالیفی که به اداره کل ورزش و جوانان و نیز هیئت های استانی ابلاغ شده است، عمل کنند، افزود: با توجه به ابلاغیه هایی که در این زمینه به ادارات کل ورزش و جوانان و هیئت های استانی صورت گرفته، تمکین نکردن هیئت ها از این تکالیف به جد از سوی فدراسیون پیگیری خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از اولویت های این فدراسیون، حمایت از هیئت های استانی در حد توان خود است، تصریح کرد: هدف از این حمایت ها، توسعه این رشته در استان ها خواهد بود؛ چرا که معتقدیم اگر هیئت های استانی بتوانند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون، حمایت از هیئت ها را اولویت خود می داند

فدراسیون، حمایت از هیئت ها را اولویت خود می داند