مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 23:452020-06-22اجتماعي

محیط زیست بین بد و بدتر گیر کرده است/ روی استاندارد یورو 5 ایستاده ایم


رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به اقدامات این سازمان برای کاهش آلودگی هوا در کشور گفت: متاسفانه در مواردی محیط زیست قربانی سیاست های کلان می شود و ما بین بد و بدتر گیر کرده‎ایم.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به اقدامات این سازمان برای کاهش آلودگی هوا در کشور گفت: متاسفانه در مواردی محیط زیست قربانی سیاست های کلان می شود و ما بین بد و بدتر گیر کرده‎ایم.

عیسی کلانتری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه برای کاهش آلودگی هوا در کشور دو مسئله کیفیت سوخت و خودروهای داخلی برای ما مهم است، اظهار کرد: درحال حاضر وضعیت سوخت کشور نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و تقریبا بیش از 75 درصد بنزین کشور مطابق با استانداردهای یورو 4 و 15 درصد آن بر اساس استاندارد یورو 5 تولید می شود.

در سال های گذشته حتی نمی توان گفت که استاندارد سوخت، یورو 3 بود چرا که متوسط آلایندگی گوگرد در بنزین بیشتر از 120PPM و متوسط آن در گازوییل بیشتر از 900PPM گزارش شده بود.

وی ادامه داد: اکنون گوگرد موجود در بنزین و گازوییل به زیر 50PPMو 150PPM رسیده و دولت به طور کلی برای بهبود کیفیت سوخت در کشور حدود 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است.

نامه دادستان کشور به کلانتری برای عرضه خودروهای یورو4 رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه من پیش از این نیز گفته بودم که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست بین بد و بدتر گیر کرده است/ روی استاندارد یورو 5 ایستاده ایم

محیط زیست بین بد و بدتر گیر کرده است/ روی استاندارد یورو 5 ایستاده ایم