مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 02:152020-06-22بين الملل

اظهارات مقامات اروپا با ادعای پایبندی به برجام مغایرت دارد


سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که اظهارات تروییکای اروپا درباره بکارگیری مکانیسم حل اختلاف در برجام موسوم به «ماشه» مغایر با ادعای آنها مبنی بر پایبندی به برجام است.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که اظهارات تروییکای اروپا درباره بکارگیری مکانیسم حل اختلاف در برجام موسوم به ماشه مغایر با ادعای آنها مبنی بر پایبندی به برجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه فشار سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی و همچنین گمانه زنی درباره فعال کردن مکانیزم حل اختلاف موسوم به ماشه را بر خلاف ادعای این کشورها درباره تعهد به برجام عنوان کرد.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه گفت: گمانه زنی درباره اینکه انگلیس، آلمان و فرانسه به دنبال فعال کردن مکانیزم حل اختلاف بر اساس توافق هسته ای بوده که طبق آن امکان اعمال مجدد تحریم های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران بوجود می آید و همچنین تشدید تنش ها علیه ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، با اظهارات این کشورها درباره تعهد به توافق هسته ای مغایرت دارد.

در این اظهارات که در سایت رسمی وزارت امور خارجه روسیه منتشر شده، آمده است: اطمینان خاطر بخشیدن انگلیس، فرانسه و آلمان در این زمینه که آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات مقامات اروپا با ادعای پایبندی به برجام مغایرت دارد

اظهارات مقامات اروپا با ادعای پایبندی به برجام مغایرت دارد