مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 03:352020-06-23پزشكي

بازگشت محدودیت های کرونایی در گنبدکاووس/ اعلام وضعیت هشدار تا پایان تیرماه


فرماندار گنبدکاووس با اشاره به اینکه شرایط این شهرستان در حوزه شیوع بیماری کرونا به وضعیت قرمز رسیده است، گفت: تمامی محدودیت های کرونایی در سطح شهرستان مجدد اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونای شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه مردم شریف شهرستان ما در دور اول شیوع بیماری کرونا با تمام وجود در کنار دستگاه های دولتی به ویژه بهداشت و درمان با این بیماری مبارزه کردند، اظهار کرد: پویش های مردمی و سمن ها نیز در این مسیر کمک بسیار بزرگی به ما بودند که به طور قطع در سطح استان و کشور نمونه بودند.

وی با بیان اینکه پس از گذر از موج نخست بیماری کرونا در ماه های گذشته، در یکی دو هفته اخیر به دلیل عدم تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان مجددا به شرایط سختی برخورد کرده ایم، افزود: متاسفانه وضعیت شهرستان در حال حاضر قرمز اعلام شده و تخت های بیمارستانی در حال پر شدن است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه سختی ها و مشکلات مردم به ویژه کسبه و بازاریان را درک می کنیم، خاطرنشان کرد: با این وجود برای حفظ سلامتی و جان مردم چاره ای جز اعمال محدودیت های مجدد در سطح شهرستان نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محدودیت های کرونایی در گنبدکاووس/ اعلام وضعیت هشدار تا پایان تیرماه

بازگشت محدودیت های کرونایی در گنبدکاووس/ اعلام وضعیت هشدار تا پایان تیرماه