مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 05:152020-06-23سياسي

فعالیت های امور تربیتی در استان بوشهر کیفیت بخشی می شود


معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فعالیت های امور تربیتی در استان بوشهر کیفیت بخشی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحسن لواسانی فرد صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی سرگروه های پرورشی با معاون پرورشی و فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش داریم برنامه های امسال را در سطحی گسترده تر با همکاری مستمر حوزه های علمیه استان به جلو ببریم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت جایگاه امور تربیتی، سعی بر این است که با برگزاری نشست ها و دوره های تخصصی، سطح علمی نیروهای حوزه های پرورشی را بیافزاییم و تعداد نیروها، امکانات و تجهیزات را ارتقا بخشیم.

لواسانی فرد افزود: ششمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی هر ساله در پایه های هفتم و هشتم متوسطه اول برگزار می گردد و دبیران این درس با ارائه طرح و ارسال فیلم تدریس که همراه است با خلاقیت و نوآوری، در این جشنواره شرکت می نمایند.

معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: امسال این جشنواره با استقبال خوب در سطح استان برگزار شد و هشت برگزیده استانی به دبیرخانه جشنواره کشوری معرفی شد.

وی بیان کرد: همچنین آثار ارسالی به دبیرخانه استانی هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت و چهار اثر برگزیده به مرحله کشوری راه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های امور تربیتی در استان بوشهر کیفیت بخشی می شود

فعالیت های امور تربیتی در استان بوشهر کیفیت بخشی می شود