مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 05:352020-06-23اقتصادي

سالانه 130 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به عشایر اختصاص می یابد


رییس سازمان امور عشایر ایران با تاکید بر اینکه سهم عشایر از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده باید حتما در مناطق و سامانه های عشایری هزینه شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، نشست بررسی سهم عشایر از مالیات بر ارزش افزوده و مشکلات آن، با حضور رییس سازمان امور عشایر ایران و معاون دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در دفتر رییس سازمان امور عشایر برگزار شد.

رییس سازمان امور عشایر ایران در این نشست اظهار داشت: سالانه 120 تا 130 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به عشایر کشور اختصاص می یابد.

کرمعلی قندالی ادامه داد: تحولات و پروژه های خوبی در حوزه های آبرسانی، راه سازی و انرژی خورشیدی از محل اعتبارات ارزش افزوده در مناطق عشایری کشور اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی را با فرمانداری ها در خصوص هزینه کرد این اعتبارات داریم و متاسفانه بخشی از این اعتبارات در مناطق روستایی هزینه می شود، تاکید کرد: اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده صرفا باید در سامانه های عرفی و نهایتا ایلراه های عشایری هزینه شود و استفاده آن در مناطق روستایی توجیحی ندارد.

رییس سازمان امور عشایر ایران بیان داشت: ما در شهرها به همه امکانات رفاهی از جمله آب، برق، گاز، سرپناه، وسایل سرمایشی و گرمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 130 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به عشایر اختصاص می یابد

سالانه 130 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به عشایر اختصاص می یابد