مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 05:502020-06-23اجتماعي

بخشودگی 3 تا 6 ماهه عوارض ناوگان حمل مسافر در شهر اندیشه


شهردار اندیشه با اشاره به شیوع کرونا و کاهش درآمد رانندگان از بخشودگی 3 تا 6 ماهه عوارض ناوگان حمل مسافر در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی ملکی در پی تداوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین کاهش درآمد رانندگان در نتیجه کنترل شیوع این بیماری، از بخشودگی سه ماه عوارض اتوبوس ها و شش ماه برای تاکسی های شهر اندیشه خبر داد.

ملکی به تأثیر شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن تعطیلی بسیاری از مراکز اداری و تفریحی اظهار داشت: این شرایط باعث شد تا میزان سفرهای درون شهری و برون شهری شهروندان به شدت کاهش یابد لذا در حمایت از معیشت رانندگان تحت پوشش این شهرداری مقرر شد بخشی از عوارض آنها به شرح فوق مشمول بخشودگی قرار گیرد.

شهردار اندیشه از حمایت اعضای شورای شهر نسبت به این مصوبه نیز پرداخت و عنوان داشت: مطابق این لایحه که به تصویب شورای شهر اندیشه و تایید کمیته انطباق شهرستان درآمده است مقرر شد با رعایت کلیه قوانین، مقررات و آیین نامه مالی؛ جمعاً به مبلغ 912 میلیون ریال درآمد شهرداری اندیشه از محل دریافت عوارض اتوبوس داران و تاکسی داران تحت پوشش این شهرداری مشمول بخشودگی قرار گیرد تا بخشی از خسارات وارد شده به این قشر زحمتکش جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی 3 تا 6 ماهه عوارض ناوگان حمل مسافر در شهر اندیشه

بخشودگی 3 تا 6 ماهه عوارض ناوگان حمل مسافر در شهر اندیشه