مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:352020-06-23دانش

ایمپلنت های مغزی حاوی نانوالکترود در مسیر تجاری سازی قرار می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، اینبرین نروالکترونیکس (INBRAIN Neuroelectronics) یکی از شرکت های اسپین آف شده از موسسه نانوعلم و نانوفناوری کاتالان (ICN 2)، - یکی از شرکت های انشعاب یافته از موسسه های تحقیقاتی در مسیر تجاری سازی نوعی ایمپلنت مغزی قرار دارد که می تواند فعالیت های مغزی را با قدرت تفکیک بالا ثبت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، اینبرین نروالکترونیکس (INBRAIN Neuroelectronics) یکی از شرکت های اسپین آف شده از موسسه نانوعلم و نانوفناوری کاتالان (ICN 2)، موسسه علوم و فناوری بارسلونا و ICREA است.

این شرکت، بودجه ای برای بهینه سازی و درمان اختلالات مغزی مانند پارکینسون و صرع دریافت کرده است که قرار است با استفاده از نوعی ایمپلنت مبتنی بر گرافن این کار انجام شود.

اینبرین نروالکترونیکس در سال 2019 با هدف تولید ایمپلنت های مغزی مبتنی بر گرافن تاسیس شد، ایمپلنت هایی که قرار است برای بیماران مبتلا به صرع و پارکینسون استفاده شود.

این دستگاه هوشمند، حاوی الکترود های نوآورانه گرافنی است که می تواند سیگنال های نرونی را رمزگشایی کند، این دستگاه با کمک الکترود های گرافنی سیگنال هایی در پاسخ به سیگنال های مغزی ایجاد می کند که متناسب با شرایط بالینی بیمار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمپلنت های مغزی حاوی نانوالکترود در مسیر تجاری سازی قرار می گیرند

ایمپلنت های مغزی حاوی نانوالکترود در مسیر تجاری سازی قرار می گیرند