مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:402020-06-23فرهنگي

بازگشایی تئاتر شهر با اجرای از فقهیه سلطانی


سرانجام بعد از مدت ها سکوت و تعطیلی اجباری، بار دیگر صدای بازیگران در مجموعه تئاتر شهر شنیده می شود و این مجموعه هنری از تاریخ دهم تیر ماه میزبان نمایش «یه گاز کوچولو» کار فقیهه سلطانی می شود.

- سرانجام بعد از مدت ها سکوت و تعطیلی اجباری، بار دیگر صدای بازیگران در مجموعه تئاتر شهر شنیده می شود و این مجموعه هنری از تاریخ دهم تیر ماه میزبان نمایش یه گاز کوچولو کار فقیهه سلطانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، اولین نمایش تئاتر شهر در سال 1399 از روز سه شنبه دهم تیرماه با رعایت الزامات بهداشتی مربوط به سلامت تماشاگران و هنرمندان در تالار سایه این مجموعه روی صحنه می رود.

نمایش یه گازکوچولو به نویسندگی فرزانه سهیلی و کارگردانی فقیهه سلطانی از روز سه شنبه دهم تیرماه در تالار سایه تئاتر شهر میزبان مخاطبان خواهد بود.

این نمایش 28 بهمن ماه سال 1398 در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه رفت اما به دلیل شیوع ویروس کرونا اجراهای آن متوقف شد.

بر اساس برنامه ریزی ها و مذاکرات انجام گرفته، طی روزهای اخیر مجموعه تئاترشهر با گروه هایی که اجرای آثار نمایشی آنها از روزهای پایانی سال 98 برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، وارد مذاکره شده تا در قالب اولویت اول اجراهای سال 1399 نمایش های خود را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی تئاتر شهر با اجرای از فقهیه سلطانی

بازگشایی تئاتر شهر با اجرای از فقهیه سلطانی