مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:502020-06-23ورزشي

رفع نیاز فراغتی دانش آموزان بدون شناخت آنها ممکن نیست


اگر نیازهای دانش آموزان شناخته نشود امکان برنامه ریزی کارآمد برای رفع این نیازها وجود ندارد.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: اگر نیازهای دانش آموزان شناخته نشود امکان برنامه ریزی کارآمد برای رفع این نیازها وجود ندارد.

بهروز اکرمی امروز سه شنبه سوم تیر در جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی، اظهار کرد: باید برای گذران اوقات فراغت دانش آموزانی که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا نتوانستند در مدارس حاضر شوند و به همین دلیل اوقات فراغت زیادی دارند، برنامه ریزی درستی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه چه در شرایط موجود و چه در سال هایی که شرایط عادی است، رویکرد اوقات فراغت باید افزایش سطح دانش و آگاهی دانش آموز باشد، گفت: دانش را به شیوه های مختلف می توان افزایش داد، وظیفه آموزش و پرورش اینست که برای اینکار برنامه ریزی کند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه برای تفریح و بازی دانش آموزان در شرایط کرونا نیز باید برنامه داشته باشیم، اظهار کرد: اگر نیازهای دانش آموزان شناخته نشود امکان برنامه ریزی کارآمد برای رفع این نیازها وجود ندارد.

اکرمی گفت: رقابت، ورزش و تحرک، نیاز ضروری و معمول نوجوانان است و باید ببینیم در شرایط کرونا و با توجه به محدودیت هایی که بواسطه شیوع این بیماری ایجاد شده این نیاز چگونه باید برطرف شود، گفت: نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نیاز فراغتی دانش آموزان بدون شناخت آنها ممکن نیست

رفع نیاز فراغتی دانش آموزان بدون شناخت آنها ممکن نیست