مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-23سياسي

طرح «بازگشت به سنگر» در خراسان شمالی اجرا می شود


دادستان نظامی خراسان شمالی از اجرای طرح «بازگشت به سنگر» ویژه سربازان فراری خبر داد و گفت: این طرح به مناسبت دهه کرامت و تا عید سعید غدیرخم در استان اجرایی می شود و مجازات حبس سربازان فراری در صورت بازگشت بخشیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد مجتبی زارع ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه به جایگاه دادسرا و دادگاه نظامی و نیروهای مسلح پرداخت و اظهار کرد: وظایف خاصی از سوی قانون برای سازمان قضایی نیروهای مسلح تعریف شده و به جرائم مشخص شده از سوی قانون می پردازد.

وی فرار از خدمت، ترک پست، حمل سلاح در غیر از زمان های مشخص و برخی دیگر از اقدامات را از جمله مصادیق جرائم نیروهای مسلح دانست و گفت: کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و وزارت دفاع به همراه سازمان های وابسته و کارکنان نیروهای انتظامی و سربازان وظیفه در حوزه شمول رسیدگی دادگاه های نظامی قرار می گیرند.

دادستان نظامی خراسان شمالی با اشاره به جرم فرار از خدمت سربازان به عنوان بیشترین پرونده های سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان تصریح کرد: این اقدام از سوی سربازان با جرائمی همچون حبس از 3 ماه تا یکسال را علاوه بر اضافه خدمت برای آنان شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «بازگشت به سنگر» در خراسان شمالی اجرا می شود

طرح «بازگشت به سنگر» در خراسان شمالی اجرا می شود