مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-23سياسي

مقصودی: مجلس باید قانون ساماندهی بازار مسکن را تصویب کند


نماینده مردم بروجرد و لرستان در مجلس یازدهم گفت: مجلس باید قانون تقویت نهاد خانواده و تشویق جوانان به ازدواج و فرزندآوری را در دستور کار قرار دهد.

- نماینده مردم بروجرد و لرستان در مجلس یازدهم گفت: مجلس باید قانون تقویت نهاد خانواده و تشویق جوانان به ازدواج و فرزندآوری را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه مقصودی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: جمهوری اسلامی مبتنی بر مکارم اخلاق، جمع گرایی به جای فردگرایی، خانواده به جای تجرد، توزیع ثروت به جای تمرکز ثروت، معنویت به جای تجمل و صدها ارزش والای انسانی دیگر بنا شده است.

در مقابل تمدن رو به زوال غرب، برپایی فردگرایی، تجمل، اسراف، عدم پایبندی به خانواده و برده داری مدرن در قالب نظام سرمایه داری بنا شده است.

نماینده مردم بروجرد و لرستان سرمایه داری جهانی را عامل تحریم های اقتصادی ایران دانست و گفت: رفتار نظام سرمایه داری به سرکردگی آمریکا در ادوار تاریخ گویای عمق دشمنی آن ها به این مرز و بوم مقدس بوده و هست.

وی با بیان اینکه تاریخ ظاهر زمان و خدا باطن زمان است گفت: نمایندگان مجلس چه چیزی می خواهند؟ اینکه نامشان در تاریخ ثبت شود و لذت ببرند یا اینکه در باطن زمان و با خدا باشند؟ از این صندلی های مجلس هنوز بوی عرق و عطر نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصودی: مجلس باید قانون ساماندهی بازار مسکن را تصویب کند

مقصودی: مجلس باید قانون ساماندهی بازار مسکن را تصویب کند