مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 08:102020-06-23پزشكي

نخستین نمایشگاه اصفهان در سال 99 آغاز به کار کرد


بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور، ظهر امروز هجدهمین نمایشگاه دام و طیور و نخستین نمایشگاه اصفهان در سال 1399 با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار کرد.

- ایسنا/اصفهان بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور، ظهر امروز هجدهمین نمایشگاه دام و طیور و نخستین نمایشگاه اصفهان در سال 1399 با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان امروز (سه شنبه- 3 تیرماه) در آیین افتتاح این نمایشگاه، با اعتقاد بر اینکه هیچ اتفاقی در دنیا بدون حکمت نیست، اظهار کرد: بروز، شیوع، اپیدمی و پاندمی کووید 19 نشان داد که یک بیماری در شهری از دنیا، موجب شد تا کل دنیا درگیر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام موحدی با بیان اینکه شکی نیست که منشا ویروس کرونا خفاش است، گفت: برخی صحبت ها در مورد دستکاری های ژنتیک این ویروس بحثی جداست، اما به طور قطع منشا کرونا، بیماری دامی است و کرونا نشان داد که حوزه بیماری های مشترک دامی و انسانی بسیار مهم است.

وی با اشاره به خطرات بالای ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در جوامع انسانی، اظهار کرد: توضیح این مطلب در سال 1395 برای مردم بسیار سخت بود، اما امروز مردم کرونا را با پوست و گوشت خود احساس کرده اند که کووید 19 بیماری ویروسی خطرناک و یک پاندمی جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه اصفهان در سال 99 آغاز به کار کرد

نخستین نمایشگاه اصفهان در سال 99 آغاز به کار کرد