مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 08:502020-06-23ورزشي

اهتزاز پرچم بارگاه منوّر حرم رضوی در اسلامشهر


همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، پرچم بارگاه منور حرم امام شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور اقشار مختلف مردم توسط خادمیاران آستان قدس رضوی در اسلامشهر بر فراز میدان نماز ورودی شهر طی مراسم معنوی برافراشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، پرچم بارگاه منور حرم امام شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور امام جمعه و مسئولین شهر و اقشار مختلف مردم توسط خادمیاران آستان قدس رضوی در اسلامشهر بر فراز میدان نماز ورودی شهر طی مراسم معنوی برافراشته شد.

این پرچم که در ابعاد 12 در 22 متر مربع و مزین به نماد حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا (ع) است، به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اسلامشهر و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و معاونت فرهنگی شهرداری اسلامشهر، در محل میدان نماز ورودی شهر حافظان قرآن و قهرمانان ورزشی و عاشقان اهل بیت علیه السلام به اهتزاز در آمد.

ولی الله اصغری مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اسلامشهر، در حاشیه آیین برافراشتن پرچم رضوی در گفتگویی با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)و امام رضا (ع)،با هماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزاز پرچم بارگاه منوّر حرم رضوی در اسلامشهر

اهتزاز پرچم بارگاه منوّر حرم رضوی در اسلامشهر