مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 16:302020-06-23سياسي

دانشگاه تبریز بعد از شیوع کرونا چه کاری برای دانشجویان خارجی انجام داد؟


مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تبریز، برنامه ها و اقدامات اخیر این دانشگاه درحوزه دانشجویان غیرایرانی را تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تبریز، برنامه ها و اقدامات اخیر این دانشگاه درحوزه دانشجویان غیرایرانی را تشریح کرد.

سعید شجاعی، برگزاری کلاس های مجازی آموزش زبان فارسی را از جمله این اقدامات عنوان کرد و گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا و استقرار زیرساخت های آموزش مجازی در دانشگاه تبریز بلافاصله پیگیری لازم جهت ادامه برگزاری دوره های آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی، در دو سطح مقدماتی و میانی در مرکز در شرف تاسیس آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه تبریز انجام شد.

به گفته وی در این برنامه، فارسی آموزان و دانشجویان غیرایرانی مراکز علمی کشور به ویژه منطقه شمال غرب، به منظور بهره گیری از مجهزترین پلت فرم،های آموزش آنلاین (برخط) و با امکان استفاده از ویدئوی زنده برای استاد و زبان آموز و با هدف دریافت محتوای آموزشی متناسب، با نصب نرم افزار Adobe connect بر روی تلفن همراه و یا دستگاه رایانه خود می توانند وارد تالار آموزش مجازی شوند و در کلاس های فارسی آموزی شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تبریز بعد از شیوع کرونا چه کاری برای دانشجویان خارجی انجام داد؟

دانشگاه تبریز بعد از شیوع کرونا چه کاری برای دانشجویان خارجی انجام داد؟