مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 17:252020-06-23حوادث

برق جان جوان 23 ساله را در پردیس گرفت


متاسفانه بعد از ظهر امروز جوانی 23 ساله در هنگام گرفتن برق غیر مجاز از تیرهای 12 متری انقال برق فشار قوی در فاز 5 پردیس بر اثر برق گرفتگی و سقوط از تیر برق جان خود را از دست داد.

- علیرضا احمدوند رییس اداره برق شهرستان پردیس در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص برق گرفتگی، سقوط و فوت یک جوان در فاز 5 پردیس اظهار کرد: متأسفانه بعدازظهر امروز در ساعت 13 و 50 دقیقه گزارش سقوط یک جوان 23 ساله را از تیر فشار قوی برق در فاز 5 پردیس به واحدهای سیار واصل شد.

وی ادامه داد: پس از حضور گشت های اداره برق متوجه شدیم این جوان که اقدام به اتصال انشعاب غیرمجاز برق برای زیرگذری در آن حدوده کرده که در آن محل به همراه چند نفر دیگر از کارتن خواب ها زندگی می کردند.

رییس اداره برق شهرستان پردیس تأکید کرد: متأسفانه بر اثر بی اطلاعی متوفی از فشار قوی بودن این تیرهای برق برای اتصال غیرمجاز برق اقدام کرده که فشار حاصله برق گرفتگی وارد بدن وی و از پای سمت چپ وی خارج شده و در ادامه از ارتفاع 12 متری به زمین سقوط می کند.

احمد وند با اشاره به اینکه پس از حضور اورژانس شهرستان و در حین انتقال وی به بیمارستان در مسیر انتقال جان خود را از دست داد، بیان کرد: متأسفانه مشخصات متوفی را در اختیار نداریم اما به همراه وی به همراه چند نفر از کارتن خواب ها در زیرگذری که در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق جان جوان 23 ساله را در پردیس گرفت

برق جان جوان 23 ساله را در پردیس گرفت