مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 03:152020-06-23اقتصادي

افزایش 38 درصدی نرخ اتوبوس ها تصمیم شورا نیست


رییس شورای اسلامی شهر مهریز با تاکید بر این که افزایش 38 درصدی نرخ اتوبوس های بین شهری تصمیم شورا و شهرداری مهریز نبوده است، از پیگیری شورا برای رفع مشکل تردد شهروندان با این ناوگان بین شهرهای یزد و مهریز خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر مهریز با تاکید بر این که افزایش 38 درصدی نرخ اتوبوس های بین شهری تصمیم شورا و شهرداری مهریز نبوده است، از پیگیری شورا برای رفع مشکل تردد شهروندان با این ناوگان بین شهرهای یزد و مهریز خبر داد.

علیرضا ابویی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با گلایه ی شهروندان مهریزی در رابطه با افزایش نرخ کرایه اتوبوس های بین شهری، اظهار کرد: چند سالی است که طبق قوانین و مقررات، ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس های بین شهری در اختیار شهرداری نیست و سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد کار رسیدگی، نظارت و برنامه ریزی آنها را انجام می دهد.

وی افزود: افزایش 38 درصدی جدید نرخ اتوبوس های بین شهری تصمیم سازمان مذکور است که شورای اسلامی شهر بعد از اطلاع، نسبت به بررسی مطالبات بر حق شهروندان و مسافرانی که در این مسیر روزانه مجبور به تردد هستند، پیگیری کرده است.

ابویی یادآور شد: البته در این ارتباط مقرر شد که موضوع با در نظر گرفتن شرایط مردم و طول مسیر 30 کیلومتری مهریز به یزد و بالعکس، مجدداً در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 38 درصدی نرخ اتوبوس ها تصمیم شورا نیست

افزایش 38 درصدی نرخ اتوبوس ها تصمیم شورا نیست