مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 03:552020-06-24اقتصادي

استان ایلام رتبه برتر کشوری در زمینه کاهش تلفات برق شد


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: استان ایلام در ارزیابی های صورت گرفته، رتبه برتر کشوری در زمینه کاهش تلفات برق شده است.

- هادی شیرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در نشستی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر نیرو و معاون وزیر نیرو در امور برق و مدیرعامل توانیر برگزار شد، پیرامون ارزیابی شرکت ها بر مبنای میزان تلفات برق بحث شد.

وی ادامه داد: در این نشست از شرکت توزیع برق استان ایلام به عنوان شرکتی که توانسته است رتبه برتر کاهش، تلفات را کسب کند، نام برده شده است.

این مسئول با بیان اینکه این ارزیابی در سال 98 اجرایی شده است، اضافه کرد: این توفیق حاصل کار جمعی همکارانم در شرکت توزیع برق استان ایلام است.

شیرخانی تصریح کرد: در این راه تدابیری از جمله تست بیش از 61 هزار دستگاه کنتور، تعویض کنتورهای دستکاری شده، راکد و مکانیکی به تعداد 15 هزار دستگاه، نصب یک هزار و 700 کنتور قرائت از راه دور، نصب 107 دستگاه ترانس کوچک و کم تلفات و … طراحی و اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: مجموع اقدامات صورت گرفته سبب شد سال 98 از 1609 میلیون کیلووات انرژی خریداری شده 1431 میلیون کیلووات ساعت برق فروخته شود این در حالی است که در سال 97 در مجموع 1307 میلیون کیلووات ساعت فروخته شده و 1517 میلیون کیلووات ساعت برق خریداری شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ایلام رتبه برتر کشوری در زمینه کاهش تلفات برق شد

استان ایلام رتبه برتر کشوری در زمینه کاهش تلفات برق شد