مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 05:352020-06-24سياسي

وبینارهای تخصصی با محوریت دهه کرامت برگزار می شود


رییس کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت گفت: وبینارهای تخصصی با محوریت دهه کرامت برگزار می شود و در آن کارشناسان از کشورهای مختلف به ارائه نظرات خود درباره سیره رضوی می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین امیر ارزانی، ضمن تبریک میلاد علی بن موسی الرضا(ع)، و فرارسیدن دهه کرامت اظهار کرد: ثامن الحجج(ع) به عنوان امام مهربانی، جایگاه ویژه ای میان شیعیان دارد و بارگاه مقدس آن حضرت همواره میزبان عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت بوده است، هرچند که در شرایط فعلی به دلیل شیوع ویروس (کرونا) وضعیت متفاوتی ایجاد شده اما ذره ای از ارادت مردم نسبت به ساحت حضرت کاسته نشده است.

رییس کارگروه ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به ابعاد و ویژگی های هشتمین امام شیعیان افزود: کرامت در سیره عملی امام رضا(ع) و در بخش های مختلف زندگی حضرت نمایان است، به گونه ای که نزد علی بن موسی الرضا(ع) عرب و عجم تفاوتی ندارند و صرفا محوریت و بندگی خداوند است که در نوع رفتار آن حضرت با افراد تاثیرگذار بود.

وی با اشاره به رویکرد امام رضا(ع) نسبت به گسترش علم و دانش در جامعه گفت: حضرت همواره نسبت به مسایل علمی توجهی ویژه داشتند و به اندازه ای در عرصه های مختلف علمی جامعیت داشتند که امام رضا(ع) را عالم آل محمد می نامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینارهای تخصصی با محوریت دهه کرامت برگزار می شود

وبینارهای تخصصی با محوریت دهه کرامت برگزار می شود