مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 07:152020-06-24اقتصادي

معاملات دارایکم امروز انجام نمی شود


درحالی که پیش از این اعلام شده بود معاملات دارایکم از امروز انجام خواهد شد، آخرین اخبار حاکی از آن است که معامله این سهام به هفته آینده موکول شده است.

- درحالی که پیش از این اعلام شده بود معاملات دارایکم از امروز انجام خواهد شد، آخرین اخبار حاکی از آن است که معامله این سهام به هفته آینده موکول شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرار بود واحدهای اولین صندوق واسطه گری مالی یکم از امروز و حدود یک ماه پس از پایان پذیره نویسی قابل خرید و فروش شود اما افرادی که اقدام به خرید دارایکم کرده بودند، متوجه شدند این سهام در پرتفوی آن ها درج نشده است.

در این راستا، محمود گودرزی-معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران-در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه معامله دارایکم امروز انجام نمی شود، اظهار کرد: معاملات دارایکم به هفته آینده موکول شده است.

باید فرآیندهایی برای فراهم شدن زمینه معاملات دارایکم طی تا امکان معامله آن ایجاد شود.

بر اساس این گزارش، وزارت امور اقتصادی و دارایی چندی پیش طی اطلاعیه ای فراخوان واگذاری (شماره 1) پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) واسطه گری مالی یکم را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده بود که وزارت امور اقتصادی و دارایی از طریق این واگذاری، به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران، باقیمانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاملات دارایکم امروز انجام نمی شود

معاملات دارایکم امروز انجام نمی شود