مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 09:202020-06-24سياسي

10 درصد جمعیت استان ایلام زیر چتر مهارت قرار می گیرند


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورگفت: 10 درصد جمعیت استان زیر چتر آموزش های مهارتی متناسب با علاقه ی خود قرار می گیرند.

- دکتر علی اوسط هاشمی در نشست شورای مهارت استان ایلام ، اظهار کرد: زمان آن فرارسیده که باید به پیوست اجتماعی و نیروی انسانی توجه کنیم تا موفق به حفظ سرمایه های اجتماعی شویم.

وی با بیان اینکه استان ایلام می رود که قطب شود، تصریح کرد: این استان می تواند منطقه انرژی نو شود و با توجه به قرابت آن با کشور عراق و تبادل کالا می تواند از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی دپارتمان مرزی در مهران در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این امکان شرایط لازم را برای بهره مند شدن مرزنشینان را فراهم خواهد کرد.

هاشمی از اجرای عدالت آموزشی و مهارتی برای 5 استان درگیر با جنگ تحمیلی خبر داد و تصریح کرد: امروز مفهوم سواد متفاوت شده و می توان گفت کسی سواد دارد که توانمند باشد و بتواند زمینه ساز یک تغییر و تحول باشد چرا که امروز 55 درصد کارآموزان فنی و حرفه ای فارغ التحصیلان دانشگاه ها هستند.

وی با استقبال ازپیشنهاد رییس دانشگاه ایلام مبنی بر تاسیس مراکز مشاوره شغلی و دپارتمان بازاریابی ، تصریح کرد: آموزش کشاورزان، روستاییان و عشایر در دستور کار سازمان آموزش فنی و حرفه ای است چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد جمعیت استان ایلام زیر چتر مهارت قرار می گیرند

10 درصد جمعیت استان ایلام زیر چتر مهارت قرار می گیرند