مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 09:252020-06-24سياسي

به دنبال تقویت گردشگری غرب کشور هستیم


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بیان کرد: کروناویروس آسیب های زیادی به حوزه های مختلف مانند حوزه های اقتصادی، آموزشی، - کسب وکار و از همه مهمتر حوزه گردشگری کشور زده است.

حسین قراباغی چهارشنبه 4 تیرماه در دومین نشست تخصصی کرونا و کسب و کارهای آسیب دیده با محوریت گردشگری که به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان(ایسپا)، دفتر همدان برگزار شد، با اشاره به اینکه آسیب های گردشگری در حین شیوع کروناویروس و پس لرزه های بعد از آن مشهود است، گفت: طبق پیش بینی های انجام شده این قضیه ادامه دار خواهد بود و اقدامات فراوانی در مباحث تقویت کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و مخصوصا گردشگری شده است.

وی اضافه کرد: نخستین کسب و کاری که دادستان برای تعطیلی اش اقدام کرد، تأسیسات گردشگری بود که هم کار پسندیده ای بود و هم برای کسانی که دغدغه گردشگری دارند ناراحت کننده بود.

قراباغی بیان کرد: آخرین جایی که مجوز بازگشایی گرفت تأسیسات گردشگری مانند هتل ها، خانه مسافرها و تالارها بودند که این هشداری بود که بیشترین آسیب کروناویروس به این حوزه و کسب و کارهای مرتبط با آن وارد شده و متأسفانه این بخش متضرر شده در جلسات هیئت دولت کمتر دیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال تقویت گردشگری غرب کشور هستیم

به دنبال تقویت گردشگری غرب کشور هستیم