مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:202020-06-24اقتصادي

به روزرسانی پارامترهای قیمت خودرو در شورای رقابت


بازرس سازمان بازرسی از برگزاری جلساتی با شورای رقابت برای تعیین قیمت خودرو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میر محمدی بازرس کل حوزه صنعت ، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور اقدامات زیادی به منظور بازگشت شورای رقابت برای تعیین قیمت خودرو انجام داد و از طرف دیگر کمیته سیاستگذاری خودرو در وزارت صمت نیز توسط ما دنبال شد که امکان عرضه و ثبت نام و تحویل خودرو به متقاضیان واقعی فراهم شود.

وی افزود: به واسطه تقاضای بیش از حدی که ناشی از نگاه سرمایه ای به حوزه خودرو است همچنان تفاوت قیمت بین بازار و کارخانه مشهود است بر همین اساس جلسات مستمری تشکیل خواهد شد.

میرمحمدی بیان کرد: نگاهی که وجود دارد باعث می شود که خودروساز فضای بازار را به نوعی مدیریت کند تا امکان عرضه خودرو به صورت قطره چکانی در بازار وجود داشته باشد و بتواند سود بیشتری ببرد؛ بنابراین ما با این موضوع مخالفیم و بر مبنای مر قانون، شورای رقابت مبادرت به تعیین قیمت برای بازار اهتمام لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: نتیجه جلسه روز دوشنبه که در وزارت صمت انجام شد، قرار بر این شد به صورت دوره های سه ماهه و فصلی شورای رقابت اهتمام لازم را برای به روزرسانی پارامترهای قیمت دنبال کند اما نهایتاً قیمت گذاری توسط شورای رقابت انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی پارامترهای قیمت خودرو در شورای رقابت

به روزرسانی پارامترهای قیمت خودرو در شورای رقابت