مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:352020-06-24سياسي

احیای بافت تاریخی، موجب اعتلا و حفظ میراث فرهنگی می شود


نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اقدامات فرهنگی شهرداری در احیای بافت تاریخی قابل تقدیر است؛ چراکه این امر موجب اعتلای فرهنگی و حفظ میراث فرهنگی خواهد شد.

- سونیا اندیش در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری منطقه یک در محل خانه پروین اعتصامی با اشاره به ویژگی های این بانوی شاعر، گفت: پروین اعتصامی یکی از شاعران مهم زبان فارسی است که در جوار حرم حضرت معصومه به خاکسپاری شده و افتخاری برای تبریز و آذربایجان است.

وی با ابراز خرسندی از ورود شهرداری تبریز به فعالیت های عمرانی در محلات شهر، گفت: ورود شهرداری برای آبادانی محلات شهر بسیار قابل تقدیر بوده و اقدامی شایسته است.

وی با اشاره به اینکه پروین در اوضاع اجتماعی روزگار خود که شرایط مناسبی وجود نداشت به رشد و بالندگی رسید افزود: این نشان می دهد که بانوان ما اگر بخواهند و خانواده هایشان از آنها حمایت کنند و فضای مناسب برای رشد آنها فراهم باشد می توانند موجب پیشرفت های بسیاری در عرصه اجتماعی فرهنگی و هنری باشند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که نقش پدران و مادران در رشد بانوان بسیار مهم است، گفت؛ بانوان پتانسیل های بسیاری برای رشد دارند که این در طول دوران مختلف در کشور ما به اثبات رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بافت تاریخی، موجب اعتلا و حفظ میراث فرهنگی می شود

احیای بافت تاریخی، موجب اعتلا و حفظ میراث فرهنگی می شود