مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 11:552020-06-24سياسي

رونمایی از پروژه مطالعات طرح گردشگری مسیر جوشون به قلعه بابک


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از رونمایی از پروژه مطالعات طرح گردشگری مسیر طبیعت گردی قلعه تاریخی جوشون به قلعه تاریخی بابک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز چهارشنبه جلسه کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورزقان با حضور احمد حمزه زاده و فرماندار و امام جمعه شهرستان برگزار شد.

احمد حمزه زاده در این جلسه با اشاره به اینکه در تمام برنامه ریزی های کلان استان و کشور توسعه گردشگری و صنایع دستی در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: در سند تدبیر و توسعه استان یکی از مهم ترین محورها پروژه های گردشگری است که این امر نشانگر این است که در سیاستگذاری های کلان استانی و ملی حوزه میراث فرهنگی جایگاه ویژه خود را یافته و به مطالبه مهم مردم و دولت تبدیل شده است.

ورزقان 250 اثر ثبت ملی دارد او در ادامه به ظرفیت های غنی شهرستان ورزقان اشاره کرد و گفت: ورزقان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری بسیار غنی است به طوری که با 250 اثر ثبت ملی، ظرفیت های غنی طبیعی و صنایع دستی از جمله شهرستان های ویژه آذربایجان شرقی به شمار می آید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی مهم ترین اهداف این اداره کل را پایداری محیطی منطقه با کمترین دخل و تصرف در طبیعت عنوان کرد و گفت: در این راستا پیش از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پروژه مطالعات طرح گردشگری مسیر جوشون به قلعه بابک

رونمایی از پروژه مطالعات طرح گردشگری مسیر جوشون به قلعه بابک