مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 14:402020-06-24سياسي

برنامه ریزی مدونی در حوزه فرهنگ کشور وجود ندارد


متاسفانه علی رغم وجود حدود 40 دستگاه مرتبط با حوزه فرهنگ در کشور، استراتژی مدون و برنامه ریزی واحدی برای این امر در کشور موجود نیست.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار سلماس گفت: متاسفانه علی رغم وجود حدود 40 دستگاه مرتبط با حوزه فرهنگ در کشور، استراتژی مدون و برنامه ریزی واحدی برای این امر در کشور موجود نیست.

مرتضی اصغری امروز 4 تیرماه در جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت شهرستان سلماس گفت: متاسفانه علی رغم وجود حدود 40 دستگاه مرتبط با حوزه فرهنگ در کشور، استراتژی مدون و برنامه ریزی واحدی برای این امر در کشور موجود نیست و این معضل باعث شده دستگاه های فرهنگی عملکرد ملموس و واحدی در اجرای برنامه های فرهنگی نداشته باشند.

اصغری افزود: مهمترین نقطه تمرکز در برنامه های فرهنگی حوزه فرهنگ عمومی است و باید در زمینه های مهارت های زندگی سالم، ازدواج و همسرداری و تقویت مبانی اخلاقی و اعتقادی برنامه ریزی های مدون و قابل اجرا داشته باشیم.

وی افزود: آمار جمعیتی کشور نشان می دهد که نزدیک به 48 میلیون ایرانی و جوان زیر 30 سال داریم و این امر اهمیت برنامه ریزی درست برای اوقات فراغت این قشر جامعه را بیش از پیش بیان می کند.

اصغری بیان کرد: امروز قشر جوان با حساسیت ها و دغدغه های بسیاری مواجه است و ادارات مسئول باید در این زمینه ملاحظات لازم را داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی مدونی در حوزه فرهنگ کشور وجود ندارد

برنامه ریزی مدونی در حوزه فرهنگ کشور وجود ندارد