مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 19:352020-06-24سياسي

توضیحات وزارت کشور درباره بازداشت اعضای جمعیت امام علی(ع)


زهرا عابدینی در خصوص بازداشت اعضای جمعیت امام علی(ع) گفت: عضویت افراد در تشکل ها و مؤسسات مردم نهاد و یا خیریه مانع از اعمال قانون در خصوص تخلفات اعضای آن ها توسط مراجع قضایی ذیربط نمی باشد.

- زهرا عابدینی در خصوص بازداشت اعضای جمعیت امام علی(ع) گفت: عضویت افراد در تشکل ها و مؤسسات مردم نهاد و یا خیریه مانع از اعمال قانون در خصوص تخلفات اعضای آن ها توسط مراجع قضایی ذیربط نمی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، زهرا عابدینی معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور در خصوص بازداشت اعضای جمعیت امام علی (ع) و اتهامات منتسب به فعالیت های جمعیت مذکور اعلام نمود: عضویت افراد در تشکل ها و مؤسسات مردم نهاد و یا خیریه مانع از اعمال قانون در خصوص تخلفات اعضای آن ها توسط مراجع قضایی ذیربط نمی باشد و مصونیت قضایی برای آن ها ایجاد نمی کند.

وی افزود: بنابراین اگرچه به لحاظ حقوقی فعالیت های کلیه تشکل ها و مؤسسات مردم نهاد تحت نظارت و حمایت قانون قرار دارد اما اعضای تشکل ها و مؤسسات مردم نهاد در جایگاه فرد حقیقی مانند سایر شهروندان در خصوص رفتارهای خود در مقابل قانون پاسخگو می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات وزارت کشور درباره بازداشت اعضای جمعیت امام علی(ع)

توضیحات وزارت کشور درباره بازداشت اعضای جمعیت امام علی(ع)