مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 04:052020-06-25اجتماعي

اوقات فراغت دانش آموزان با نیاز ویژه در شبکه شاد غنی سازی می شود


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه با ایجاد فضای مناسب، جذاب و هدفمند در شبکه مجازی شاد غنی سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی کردستان، خلیل رنجبر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت توجه به سلامت دانش آموزان، کلاس های اوقات فراغت بصورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی شاد برگزارخواهد شد.

وی غنی سازی اوقات فراغت را یکی از مهمترین فرصت های تربیتی عنوان کرد و افزود: فعالیت های های اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه با رویکرد آموزش و توسعه مهارت های عملی از طریق انجام فعالیت های فرهنگی و تربیتی خواهد بود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان ادامه داد: برنامه های اوقات فراغت با شعار هر خانه یک پایگاه تابستانی ، هر دانش آموز یک مهارت در بستر شبکه آموزشی دانش آموزی شاد آغاز خواهد شد.

رنجبر با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت در کمک به ارتقا و رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان و استمرار فعالیت های آموزشی و پرورشی در ایام تابستان، یادآور شد: با هدف توسعه مهارت های خودآگاهی، مدیریت هیجان، حل مسأله، ایجاد همدلی و برقرای ارتباط مؤثر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه از هفته دوم تیرماه جاری آغاز و تا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقات فراغت دانش آموزان با نیاز ویژه در شبکه شاد غنی سازی می شود

اوقات فراغت دانش آموزان با نیاز ویژه در شبکه شاد غنی سازی می شود