مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 06:002020-06-25بين الملل

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر راه اندازی مرزهای کوهک و ریمدان


استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم ارایه توجیهات راه اندازی مرزهای کوهک وریمدان از طریق وزارت کشور به وزارت امور خارجه، پیگیری وزارت کشور برای فعالیت این دو مرز را خواستار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم ارایه توجیهات راه اندازی مرزهای کوهک وریمدان از طریق وزارت کشور به وزارت امور خارجه، پیگیری وزارت کشور برای فعالیت این دو مرز را خواستار شد.

احمدعلی موهبتی در دیدار با مدیرکل امور مرزی وزارت کشور که روز گذشته در وزارت کشور انجام شد؛ مباحث و مشکلات مربوط به مرزهای استان را پیگیری کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه راه اندازی مرز رسمی کوهک منوط به اخذ نظر رسمی دولت پاکستان شده است، لذا بایستی مراتب از طریق وزارت امور خارجه؛ سفیر ایران در پاکستان و وزارت کشور تا حصول نتیجه پی گیری شود.

وی افزود: پیرامون موضوع راه اندازی و شروع به کار مرز رسمی ریمدان با توجه به مکاتبات و هماهنگی ها به صورت مستقل و منفرد بدون طرح بحث مرز پیشین، پی گیری و هماهنگی و اقدامات لازم انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: لازم است وزارت کشور طی مکاتبه با وزارت امور خارجه، گزارش مناسبی از اهمیت و اولویت و تاثیر آن در توسعه امنیت و تعاملات منطقه ای و فرامنطقه ای و فعالیت های جاری در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر راه اندازی مرزهای کوهک و ریمدان

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر راه اندازی مرزهای کوهک و ریمدان