مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 06:002020-06-25ورزشي

آماده حمایت جدی از سرمایه گذاران در شهر یزد هستیم


از سرمایه گذاران در زمینه های مختلف فرهنگی، رفاهی و ورزشی با جدیت حمایت می کنیم و آماده هر نوع همکاری در این زمینه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ونوس عامری، پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات یزد با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در زمینه های مختلف در سطح شهر یزد، اظهار داشت: برخی سرمایه گذاری ها برای یزد حیاتی است و از آن استقبال می کنیم.

وی با اشاره به سرمایه گذار بحث ایستگاه دوچرخه های یزد و علت تأخیر در اجرای این طرح بیان کرد: در قراردادی که با سرمایه گذار منعقد شد، 20 ایستگاه دوچرخه در سطح شهر یزد در نظر گرفته شده بود که باید 10 ایستگاه آن تا اسفندماه تحویل می شد اما تحویل داده نشد ولی باز هم مهلتی برای شرکت سرمایه گذار در نظر گرفتیم.

عامری عنوان کرد: کرونا بهانه عدم تحویل این ایستگاه ها اعلام شده در حالی که این ایستگاه ها قرار بود اسفندماه تحویل شد اما در هر حال چون نرم افزار این ایستگاه ها هنوز فعال نیست، فعلاً فقط شاهدیم که دوچرخه ها در سطح شهر رها شده است.

وی افزود: شهرداری با جدیت پیگیر این موضوع است و حتی به این نتیجه رسیدیم که اگر سرمایه گذار نمی تواند کار را ادامه دهد، قرارداد را لغو کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده حمایت جدی از سرمایه گذاران در شهر یزد هستیم

آماده حمایت جدی از سرمایه گذاران در شهر یزد هستیم