مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 06:552020-06-25سياسي

ارسال طرح تعیین حداقل حقوق کارگری به مجلس توسط بسیج دانشگاه علم و صنعت


بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت به صورت تخصصی و علمی مشکل جامعه کارگری را ریشه یابی کرد و در همین باره طرحی جامع به مجلس و مسئولان مربوطه ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت به صورت تخصصی و علمی مشکل جامعه کارگری را ریشه یابی کرد و در همین باره طرحی جامع به مجلس و مسئولان مربوطه ارائه کرد.

این تشکل دانشجویی همچنین طی نامه ای درباره این طرح به رییس مجلس نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم با توجه به مطالعات صورت گرفته توسط مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت بنظر می رسد عادلانه ترین شیوه دستمزد شیوه منطقه ای باشد.

چراکه دستمزد تعیین شده برای کل کشور در کلانشهرها کفایت نمی کند و باعث فقیرتر شدن این قشر زحمتکش می شود.

طرح پیشنهادی دقیقا مطابق قانون فعلی کار است.

لذا ساختار پیشنهادی شورای عالی کار برای هر استان به شرح زیر می باشد: ساختار شورای عالی کار : استاندار- دو نماینده کارفرمایی استان ( به انتخاب انجمن صنفی کارفرمایان ) – سه نماینده کارگری استانی ( این سه نماینده توسط خانه کارگر تعیین می شوند.

) همچنین شورای نظارتی نیز پیشنهاد میشود که ساختار آن به شکل زیر است: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار به عنوان رییس شورا – رییس انجمن صنفی کارفرمایان استان – رییس و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال طرح تعیین حداقل حقوق کارگری به مجلس توسط بسیج دانشگاه علم و صنعت

ارسال طرح تعیین حداقل حقوق کارگری به مجلس توسط بسیج دانشگاه علم و صنعت