مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 07:202020-06-25بين الملل

سوزان رایس: طرح الحاق، حمایت دو حزبی از اسراییل را دشوار می کند


چند تن از سیاستمداران دموکرات ارشد آمریکایی از جمله مشاور امنیت ملی دولت پیشین این کشور هشدار دادند که اجرای طرح «الحاق» (اشغال سی درصدی کرانه باختری) حمایت از تل آویو را دشوار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سوزان رایس مشاور امنیت ملی در دولت پیشین آمریکا می گوید طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش های بزرگی از اراضی خصوصی فلسطینیان در کرانه باختری، حمایت دو حزبی از تل آویو در واشنگتن را به خطر می اندازد.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل رایس طی سخنرانی در نشست ویدئوکنفرانسی اندیشکده انجمن سیاست اسراییل با هشدار درباره آسیب دیدن روابط آمریکا-اسراییل در پی اجرای طرح اشغال، گفت: این [طرح] حفظ حمایت قوی دو حزبی سنتی برای اسراییل را بسیار دشوار می کند .

اهمیت اظهارات رایس برای رسانه های صهیونیستی از آن جهت است که وی یکی گزینه های احتمالی برای معاونت جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر امسال، در صورت پیروز شدن در این انتخابات است.

بر این اساس، سناتور چاک شومر رهبر دموکرات های مجلس سنای آمریکا نیز در همین نشست، گفت: بسیار ضروری است که امروز [بگویم] اقدام یکجانبه الحاق اراضی در کرانه باختری، اقدامی است که من از آن حمایت نمی کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوزان رایس: طرح الحاق، حمایت دو حزبی از اسراییل را دشوار می کند

سوزان رایس: طرح الحاق، حمایت دو حزبی از اسراییل را دشوار می کند