مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 14:552020-06-25سياسي

شاهد رسوایی منادیان دروغین حقوق بشر هستیم


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: امروزه شاهد رسوا شدن کسانی هستیم که منادی دروغین حمایت از حقوق بشر هستند.

- محمدرضا حبیبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش اظهار داشت: نظام های سلطه سال ها با شعاردفاع از حقوق بشر سعی کردند که در اراده مردم ضعف ایجاد کنند و همه ی دنیا را بر علیه ما بشورانند.

  رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: رونمایی از چهره ی کریه استکبار و تبیین حقوق بشر آمریکایی که یک نوع عظیم آن فاجعه ی هفت تیر بود وشهادت رییس جمهور و نخست وزیر وقت، شهادت ائمه ی جمعه، تحمیل جنگ، سقوط هواپیما را در بر داشت که همه ی این تلاش ها در جهت سقوط نظام اسلامی بود که خود پتکی بر سر نظام استکبار شد.

وی ضمن اشاره به مسائل و مشکلات داخلی نظام های استکبار گفت: امروزه مشاهده می کنیم که این نظام ها از جمله آمریکا و انگلیس در داخل کشورهای خود نقابشان کنار می رود؛ کسانی که منادی دروغین حمایت از حقوق بشر هستند.

  حبیبی ادامه داد: در داخل شهرهای آمریکا پلیس در مقابل مردم بی دفاع و بی سلاح حمله های وحشیانه ای می کند به دلیل اعتراض به حقوق اولیه اتباع خود که فریاد می زنند بخاطر رنگ پوست بین ما تبعیض قائل نشوید، اما دولت های غربی با گرفتن جان آن ها پاسخگوی مردم خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد رسوایی منادیان دروغین حقوق بشر هستیم

شاهد رسوایی منادیان دروغین حقوق بشر هستیم