مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 07:052020-06-26اقتصادي

کمیسیون تخصصی صادرات در مجلس تشکیل شود/ اولویت ساماندهی لوازم خانگی و صنعت خودرو


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کمیسیونی تخصصی تحت عنوان صادرات در مجلس با توجه به کاهش فروش نفت و مشتقات نفتی به دلایل مختلف از جمله تحریم ها و همچنین کاهش قیمت این مواد برای تکمیل حلقه تولید و صنعت تشکیل شود.

- حجت اله فیروزی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: با وجود تلاش هایی که در سنوات اخیر در حوزه صنعت و معدن  صورت گرفته٬ اما شاهد رکود به ویژه در صنایع متوسط و کوچک هستیم و این مراکز آسیب دیده و راکد شده اند.

فعال کردن مجموعه های صنعتی راکد در اولویت کیسیون صنایع است وی در ادامه به اولویت های احتمالی کمیسیون صنایع و معادن پرداخت و افزود: یکی از اولویت های مهم کمیسیون صنایع و معادن و در راستای آن مجلس می تواند کمک به فعال کردن مجموعه های صنعتی راکد در سال های اخیر باشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ذکر اینکه یکی از عواملی که می تواند سبب فعال شدن مجموعه های صنعتی راکد شود، تامین سرمایه در گردش این مجموعه ها باشد، تصریح کرد: راکد شدن مجموعه های صنعتی در کشور و استان موجب کاهش اشتغال و تعدیل نیرو در بخش های مختلف شده که با تامین نقدینگی و سرمایه در گردش آنها و راه اندازی مجدد، شاهد افزایش اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه خواهیم بود و در ادامه نیز از بسیاری مشکلات اجتماعی جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون تخصصی صادرات در مجلس تشکیل شود/ اولویت ساماندهی لوازم خانگی و صنعت خودرو

کمیسیون تخصصی صادرات در مجلس تشکیل شود/ اولویت ساماندهی لوازم خانگی و صنعت خودرو