مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 08:302020-06-26فرهنگي

اطلاعیه دست اندرکاران «شنای پروانه»/«همه ما مسئول هستیم»


روابط عمومی فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت در اطلاعیه ای با اشاره به استقبال مخاطبان از این فیلم، در عین حال بر حفظ سلامت مخاطبان تاکید کرده است.

- روابط عمومی فیلم سینمایی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت در اطلاعیه ای با اشاره به استقبال مخاطبان از این فیلم، در عین حال بر حفظ سلامت مخاطبان تاکید کرده است.

در متن این اطلاعیه که در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است: استقبال از شنای پروانه در اولین روزهای بازگشایی سالن های سینما در کشور، بار دیگر مهر تأییدی بود بر عشق مخاطب به سینما و نشان داد مردم، تا چه حد نسبت به دیدن فیلم خوب در سالن سینما مشتاق اند.

ضمن احترام و تعظیم به این حضور بی نظیر در روزهای سخت کرونایی، باید توجه همه دلسوزان و متولیان شهری، فرهنگی و بهداشت اجتماعی را به این واقعیت جلب کنیم که این سرمایه بزرگ اجتماعی ـ به ویژه در مقطع بحرانی حاضر ـ بیش از پیش نیازمند مراقبت و محافظت است.

حالا که سینما بار دیگر بر اساس پروتکل های بهداشتی و مقررات اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حیات خود را از سر گرفته، باید بدانیم که همه ما در برابر قلب تپنده حیات سینما مسئولیت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه دست اندرکاران «شنای پروانه»/«همه ما مسئول هستیم»

اطلاعیه دست اندرکاران «شنای پروانه»/«همه ما مسئول هستیم»