مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 09:052020-06-26فرهنگي

واکنش سازندگان «شنای پروانه» به استقبال مخاطبان/ آتش را گلستان کنیم


سازندگان فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی در پیامی با اشاره به استقبال مخاطبان از اکران این فیلم تأکید کردند همه ما در برابر سینما مسئولیم.

- سازندگان فیلم سینمایی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی در پیامی با اشاره به استقبال مخاطبان از اکران این فیلم تأکید کردند همه ما در برابر سینما مسئولیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، در پی اکران فیلم سینمایی شنای پروانه ساخته محمد کارت و استقبال مخاطبان عوامل این فیلم سینمایی پیامی منتشر کردند.

در این متن آمده است: استقبال چشمگیر مخاطبان سینمای ایران از شنای پروانه در اولین روزهای بازگشایی سالن های سینما در کشور، بار دیگر مهر تأییدی بود بر عشق مخاطب به سینما و نشان داد مردم، تا چه حد نسبت به دیدن فیلم خوب در سالن سینما مشتاق اند.

ضمن احترام و تعظیم به این حضور بی نظیر در روزهای سخت کرونایی، باید توجه همه دلسوزان و متولیان شهری، فرهنگی و بهداشت اجتماعی را به این واقعیت جلب کنیم که این سرمایه بزرگ اجتماعی به ویژه در مقطع بحرانی حاضر، بیش از پیش نیازمند مراقبت و محافظت است.

حالا که سینما بار دیگر بر اساس پروتکل های بهداشتی و مقررات اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سازندگان «شنای پروانه» به استقبال مخاطبان/ آتش را گلستان کنیم

واکنش سازندگان «شنای پروانه» به استقبال مخاطبان/ آتش را گلستان کنیم