مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 11:052020-06-26سياسي

حقوق بشر آمریکایی طنزی تلخ برای بشریت است


حقوق بشر آمریکایی؛طنزی تلخ برای بشریت است که به بهانه حقوق بشر بر جهانیان ظلم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حجت الاسلام محمدصادق محمدی لایینی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: روز افشای حقوق بشر آمریکایی از مناسبت هاست که در واقع با این قانون بر جهان بی عدالتی می کنند.

وی افزود: همه ما دارای حقوق قانونی و خدایی هستیم و این در حالی است که امپریالیسم حقوقی درست کرد که با این اهرم و بهانه به هر کشوری تاخت و تاز دارند.

امام جمعه نکا گفت: حقوق بشر آمریکایی می گوید اسراییل حق دارد و فلسطین حق ندارد؛ کودکان بی دفاع یمن بمیرند و این حقوق بشر آنان است و همچنین حمله به سردشت و سقوط هواپیمای مسافربری ایران در آب های خلیج فارس از جنایت های امریکا به بهانه حقوق بشر است.

محمدی لایینی با اشاره به مناسبت های مختلف هفته افزود: هفته مبارزه با مواد مخدر را داریم که باید مراقب باشیم و این مسأله عبرت آموزی باشد تا جوانان معصوم در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

وی بیان کرد: باید دست مافیای مواد از بالا قطع شود و باید اهتمام جدی برای مقابله و طرح جدیدی داشته باشیم و جوانان را نجات دهیم.

امام جمعه نکا سوء قصد به جان رهبری در سال 60 را از دیگر مناسبت ها اعلام کرد و یادآور شد: خداوند نخواست و منافقان کوردل ناکام ماندند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر آمریکایی طنزی تلخ برای بشریت است

حقوق بشر آمریکایی طنزی تلخ برای بشریت است