مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 18:402020-06-26سياسي

منافقان و دشمنان سال60 هنوز چشم طمع به انقلاب دارند


دشمنان و منافقان سال 60 هنوز چشم طمع به انقلاب و کشور ما دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد باقر نوبخت شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: در حادثه هفتم تیر بهترین استوانه های نظام، توسط منفورترین افراد به شهادت رسیدند.

وی افزود: این حادثه که در کشور ایران و در تاریخ ثبت شده است در هیچ کجای جهان نظیر آن اتفاق نیافتاده است؛ منافقان کوردل با بغضی که داشتند دست به این فاجعه عظیم زدند.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دشمنان و منافقان از ابتدای انقلاب با نفوذی که در انقلاب کردند توانستند حادثه ای همچون حادثه هفتم تیر را رقم بزنند که نسل های جوان ما باید از این اتفاق ها درس گرفته و برای همیشه هوشیار باشند.

کشور ایران برای حفظ خاک وطن خون داده است وی ابراز داشت: کشور ایران برای حفظ خاک وطن خون هایی داده است تا توانسته دشمن را متوقف کند و با آن ایثارگری ها امروز جوانان ما توانسته اند در دل کوچک ترین ذره جهان یعنی اتم نیز نفوذ کنند تا امروز فناوری حاصل از آن را به شکل صلح آمیز در خدمت مردم داشته باشیم.

نوبخت بیان داشت: دشمنان و منافقان سال 60 هنوز چشم طمع به انقلاب و کشور دارند و هرکجا که بتوانند می خواهند ضربه خود را بزنند و هدفشان نابودی نظام اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافقان و دشمنان سال60 هنوز چشم طمع به انقلاب دارند

منافقان و دشمنان سال60 هنوز چشم طمع به انقلاب دارند