مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 21:352020-06-26ورزشي

مهسا جاور: من و همسرم می خواهیم یک بازیهای آسیایی دیگر با هم باشیم


بانوی رویینگ سوار ایران می گوید، تصمیم گرفته دوباره به ورزش قهرمانی برگردد تا به همراه همسرش در یک بازی های آسیای دیگر حضور داشته باشند.

- بانوی رویینگ سوار ایران می گوید، تصمیم گرفته دوباره به ورزش قهرمانی برگردد تا به همراه همسرش در یک بازی های آسیای دیگر حضور داشته باشند.

مهسا جاور در گفتگو با ایسنا درباره ی تصمیم خود برای بازگشت دوباره به ورزش قهرمانی بیان کرد: وقتی خداحافظی کردم هم گفتم اگر شرایط تمرین کردن مناسب باشد قطعا دوباره ادامه خواهم داد و همسرم محسن محمد سیفی (قهرمان ووشو جهان و بازی های آسیایی) هم چون هنوز خودش ورزشکار است من را تشویق کرد که برگردم و می خواهیم دوباره با هم حضور در بازی های آسیایی را تجربه کنیم.

با رییس فدراسیون هم صحبت کردم و آقای سهرابیان هم به من گفت برگردم و شرایط را مهیا می کند، از این رو دیگر من هم تصمیم گرفتم دوباره ورزش قهرمانی را شروع کنم.

او ادامه داد: به محض اینکه شرایط مهیا شود، تمرینات پارویی خود را شروع می کنم و سعی می کنم خودم را به بازی های آسیایی2022 برسانم.

من دلتنگ بازگشت به تمرین و مسابقه بودم چون به هر حال ورزش گوشه ای از زندگی ماست و جدا شدن از آن برای من سخت بود اما آن زمان بنا بر شرایطی که وجود داشت مجبور شدم این کار را انجام دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهسا جاور: من و همسرم می خواهیم یک بازیهای آسیایی دیگر با هم باشیم

مهسا جاور: من و همسرم می خواهیم یک بازیهای آسیایی دیگر با هم باشیم