مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 02:202020-06-26فرهنگي

برگزیدگان هفدهمین «تصویرسال» و «فیلم تصویر» معرفی شدند


برگزیدگان هفدهمین جشنواره «تصویرسال» و «فیلم تصویر» جمعه 6 تیرماه با اجرای حبیب رضایی و بدون حضور تماشاگران معرفی و تقدیر شدند.

- برگزیدگان هفدهمین جشنواره تصویرسال و فیلم تصویر جمعه 6 تیرماه با اجرای حبیب رضایی و بدون حضور تماشاگران معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه تصویر سال، مراسم پایانی هفدهمین جشن تصویر سال و فیلم تصویر عصر جمعه 6 تیرماه با اجرای حبیب رضایی در خانه هنرمندان ایران بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

مرتضی پورصمدی، پیروز کلانتری و مهرداد اسکویی، آثار راه یافته به مسابقه جوانان زیر 25 سال را در دو بخش فیلم های زیر 15 دقیقه و بالای 15 دقیقه داوری و برندگان تندیس، دیپلم افتخار و تقدیری های هر بخش و نیز برنده تندیس بهترین تصویر را معرفی کردند.

احمد محیط طباطبایی، علیرضا قاسم خان، شادمهر راستین به همراه مرتضی پورصمدی و پیروز کلانتری به عنوان هیأت داوران بخش مسابقه چهل سال تهران، آثار راه یافته به مسابقه فیلم های مستند این بخش ویژه را داوری و اعلام کردند.

رخشان بنی اعتماد که چندسالی ست در جمع داوران جشنواره فیلم تصویر حضور دارد، حضورش به خاطر همزمانی پروژه سینمایی او با جلسات داوری در روزهای پایانی خرداد، میسر نشد و پیروز کلانتری به جمع هیأت داوران اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان هفدهمین «تصویرسال» و «فیلم تصویر» معرفی شدند

برگزیدگان هفدهمین «تصویرسال» و «فیلم تصویر» معرفی شدند