مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 06:402020-06-27اقتصادي

ثبت 137 هزار هکتار از اراضی ملی لرستان در طرح کاداستر


مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان از ثبت 137 هزار هکتار اراضی ملی این استان در طرح کاداستر خبر داد.

- مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان گفت: تاکنون بیش از 137 هزار هکتار از اراضی ملی استان در طرح کاداستر( نقشه حدنگاری) تثبیت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی اکبر باقری گفت: یکی از وظایف سازمان ثبت املاک و اسناد اجرای قانون کاداستر است که با مراجعه افراد به دفاتر اسناد رسمی و دریافت اسناد تک برگ بانک کاداستر و بانک اطلاعات جامع، املاک کامل شده و زمینه بروز تخلف فراهم نمی شود.

باقری با بیان اینکه اراضی ملی بیش از 78 درصد مساحت کل استان را تشکیل می دهد، ادامه داد: از ابتدای اجرایی شدن قانون حد نگار در سال 94 تا پایان سال 97 مساحت 300 هزار هکتار از اراضی ملی استان در نقشه کاداستر تثبیت و سند مالکیت کاداستری برای آنها صادر شده است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 137 هزار هکتار از اراضی ملی در راستای کاهش تخلفات و تجاوز به اراضی ملی استان انجام شد که این امر تاثیر قابل توجهی در کاهش مراجعات به محاکم قضایی و زمین خواری در استان داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان اضافه کرد: اکنون در بایگانی واحدهای ثبتی استان بیش از 720 هزار پرونده ثبتی وجود دارد که تاکنون 10 میلیون برگه سوابق و پرونده های ثبتی استان اسکن و آرشیو الکترونیک شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 137 هزار هکتار از اراضی ملی لرستان در طرح کاداستر

ثبت 137 هزار هکتار از اراضی ملی لرستان در طرح کاداستر