مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 08:152020-06-27اقتصادي

15 رویداد گردشگری کشاورزی در کرمانشاه برگزار می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: طبق تفاهم نامه ای که با سازمان جهاد کشاورزی استان منعقد کرده ایم، - ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: طبق تفاهم نامه ای که با سازمان جهاد کشاورزی استان منعقد کرده ایم، این سازمان 15 رویداد گردشگری کشاورزی، محصولات باغی و شیلاتی برگزار خواهد کرد.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، لازمه توسعه گردشگری استان را توسعه زیرساخت ها و گسترش تبلیغات دانست و اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه 2020 می توانیم با افزایش زیرساخت ها و تبلیغات و بازاریابی به گردشگری استان تحرک قابل توجهی ببخشیم.

وی با بیان اینکه برای تحقق این هدف مشارکت سایر دستگاه ها ضرورت دارد، افزود: بر این اساس، طی روزهای گذشته با سازمان جهاد کشاورزی، محیط زیست، آموزش و پرورش و بنیاد مسکن چهار تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد کرده ایم که به امضای اداره کل میراث فرهنگی، استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دستگاه های مذکور رسیده است.

معاون گردشگری استان تصریح کرد: طبق یکی از این تفاهم نامه ها سازمان جهاد کشاورزی تا سال آینده 15 رویداد گردشگری در حوزه های کشاورزی، محصولات باغی و شیلاتی برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 رویداد گردشگری کشاورزی در کرمانشاه برگزار می شود

15 رویداد گردشگری کشاورزی در کرمانشاه برگزار می شود