مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:352020-06-27حوادث

تریلی، تاکسی را زیر گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اکبر قربانی گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر تصادف شدید 2 خودرو در محور تایباد - مشهد کیلومتر 10 سه راهی محسن آباد بلافاصله گشت های کلانتری کاریز، - فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از تصادف رخ به رخ تریلی با تاکسی سمند در محور تایباد - مشهد و مرگ 3 تن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اکبر قربانی گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر تصادف شدید 2 خودرو در محور تایباد - مشهد کیلومتر 10 سه راهی محسن آباد بلافاصله گشت های کلانتری کاریز، تیم های پلیس راه و اکیپ های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: دربررسی صحنه تصادف مشخص شد تاکسی سمند حامل 4 مسافر در محور تایباد - مشهد در حرکت بود که به صورت رخ در رخ با یک دستگاه تریلی کشنده حامل لاستیک برخورد می کند.

سرهنگ قربانی خاطر نشان کرد: در این حادثه دلخراش راننده و 2 سرنشین تاکسی سمند به علت شدت جراحات وارده به سر در دم جان باختند و یکی از مسافران تاکسی که مصدوم شده بود توسط اکیپ اورژانس 115 به بیمارستان تایباد انتقال وتحت مداوا قرارگرفت.

وی خاطر نشان کرد:کارشناس پلیس راه در بررسی اولیه علت وقوع این حادثه را ترکیدگی لاستیک تریلی و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد که تحقیقات در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریلی، تاکسی را زیر گرفت

تریلی، تاکسی را زیر گرفت