مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 10:452020-06-27بين الملل

روایت بولتون از جنجال های کاخ سفید درباره معافیت های تحریمی ایران


مشاور امنیت ملی سابق ترامپ در بخشی از کتاب خاطرات خود از دوران حضور در کاخ سفید، به بحث و جدل ها درباره معافیت تحریمی ایران پرداخته و موضع ترامپ و مقامات نزدیکش را بیان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که کتاب جدیدش به بمب خبری جدید علیه دونالد ترامپ ، رییس جمهور این کشور تبدیل شده در بخشی از این کتاب به روایت مواضع مقامات این کاخ و فضای آن در ارتباط با معافیت های تحریمی ایران پرداخته است.

معافیت های نفتی ایران بولتون که به دلیل موضع ضد ایرانی اش در سیاست تحریمی آمریکا علیه ایران نقشی موثر ایفا کرده در این خصوص می نویسد: یکی از مسائلی که باید خیلی آسان حل می شد اما در واقع یکی از طاقت فرساترین مسائل بود، میزان وارد آوردن فشار بر صنعت نفت ایران بود.

پاسخ تکراری به هر پیشنهادی برای تشدید تحریم های نفتی علیه ایران (یا ونزوئلا) این بود که قیمت جهانی نفت به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت.

این صداها اغلب از (استیو) منوشین (وزیر خزانه داری آمریکا) و وزارتخانه تحت امرش و منبع غیرمنتظره از کارشناسان بازارهای جهانی نفت شنیده می شد.

لری کادلو رییس شورای ملی اقتصادی، ریک پری وزیر انرژی و کوین هاست رییس شورای مشاوران اقتصادی بارها استدلال می کردند که سطح ظرفیت و عرضه جهانی، اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بولتون از جنجال های کاخ سفید درباره معافیت های تحریمی ایران

روایت بولتون از جنجال های کاخ سفید درباره معافیت های تحریمی ایران