مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 11:252020-06-27اجتماعي

باید مجوز تسطیح جاده میشان را می گرفتم/ دهکده گنجنامه نفعی از جاده سلامت نمی برد


مدیرعامل دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه با بیان اینکه دهکده گنجنامه نفعی از جاده سلامت نمی برد فت: هرچند قبول دارم باید برای تسطیح جاده میشان مجوز می گرفتیم که البته دلیل آن هم نبود فرصت کافی به علت مشغله های موجود در تله کابین بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز نشست بررسی کوهستان الوند با عنوان نجات الوند در دفتر خبرگزاری ایسنا برگزار شد.

این جلسه قرار بود با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان، مدیرکل محیط زیست همدان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان، رییس هیات کوهنوردی استان همدان، مدیرکل مسکن و شهرسازی همدان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شود که مدیرکل میراث فرهنگی و هلال احمر حضور نیافتند.

مدیرعامل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه همدان در این جلسه با بیان اینکه احساس می کنم در جریان اتفاقات اخیر سوءتفاهم رخ داده و چیزی جز این وجود ندارد اظهار کرد: در تسطیح جاده میشان که دچار آبگرفتگی شده بود، قسمتی تعریض و تسطیح شد که عرصه خود ما بوده و تعریض آنجا منفعتی برای ما ندارد.

سعید ترابیان با بیان اینکه سال گذشته و امسال 90 میلیون تومان هزینه های سیلاب های روان جاده را پرداخت کردیم که ژنراتور ما نیز سوخته است افزود: طی اقداماتی که در جاده انجام شد، 248 کامیون خاک را به کوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مجوز تسطیح جاده میشان را می گرفتم/ دهکده گنجنامه نفعی از جاده سلامت نمی برد

باید مجوز تسطیح جاده میشان را می گرفتم/ دهکده گنجنامه نفعی از جاده سلامت نمی برد