مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 14:352020-06-27سياسي

مسئولان برای احقاق حقوق مردم مظلوم سردشت تلاش کنند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید مظلومیت مردم و به ویژه مصدومان شیمیایی به تمام جهان منعکس و برای احقاق حقوق آن ها تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصر شنبه در همایش نفس های سوخته ویژه گرامیداشت سی و سومین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت افزود: جانبازان و به ویژه جانبازان شیمیایی سردشت صدمات بسیاری از دشمنان دیده اند.

وی ادامه داد: تلاش دشمنان نظام اسلامی در دنیا بر این است که چهره اسلام را خشن و خونریز معرفی کنند اما در جهان برای همه واضح است که آن ها بزرگترین ظلم ها را بر مردم ایران روا داشته اند.

حجت الاسلام قریشی با تاکید بر حمایت از حقوق مردم مظلوم سردشت اضافه کرد: در هفته حقوق بشر آمریکایی شاهد حوادث تلخی هستیم که نشانه دشمنی آن ها با اسلام است.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه در دین اسلام دفاع از حق مظلوم مورد تاکید بوده و اگر کسی، فردی را بدون علت به قتل برساند، مثل این است که کل مردم کره زمین را به قتل رسانده است بیان کرد: همچنین طبق آموزه های اسلامی، اگر فردی، جان کسی را نجات دهد مثل این است که جان تمام مردم کره خاکی را نجات داده است و این نشان از متعالی بودن و دوری از خشونت دین اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای احقاق حقوق مردم مظلوم سردشت تلاش کنند

مسئولان برای احقاق حقوق مردم مظلوم سردشت تلاش کنند