مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 15:452020-06-27سياسي

مظلومیت مردم ایران باید به گوش مردم جهان برسد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مظلومیت مردم ایران و آذربایجان غربی باید به گوش مردم جهان برسد و اجرای یادواره و برنامه های گرامیداشت و فرهنگی برای این مهم ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام سید مهدی قریشی در همایش نفس های سوخته ویژه سی و سومین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت که به صورت ویدئوکنفرانس سراسری برگزار شد، اظهار داشت: تلاش چندین ساله دشمن نشان دادن چهره ای خشن از  اسلام و نظام بوده اما در حال حاضر برای همگان آشکار و ثابت شده که مردم ایران مظلوم ترین مردم جهان است که همواره مورد ظلم و ترور دشمن قرار گرفته است.

وی افزود: مظلومیت مردم ایران و آذربایجان غربی باید به گوش مردم جهان برسد و اجرای یادواره و برنامه های گرامیداشت و فرهنگی برای این مهم ضروری است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی نیز در این یادواره گفت : 1518 جانباز شیمیایی با درصدهای مختلف شناسایی شده که تحت درمان هستند و از این تعداد 118 نفر نیز شهید شده اند.

مهدی فعال با اشاره به فعالیت کلینیک بهداشتی سردشت، افزود : فقط در طول سال گذشته بیش از 30 هزار خدمت در این مرکز انجام گرفته و بنیاد با تمام توان در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران بوده و هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومیت مردم ایران باید به گوش مردم جهان برسد

مظلومیت مردم ایران باید به گوش مردم جهان برسد